T uppe i ottan

Måndagmorgon, jo, hemskt jag vet.. och det är inte vilken måndagmorgon som hellst utan måndagen efter semestern.. Då går det plöttsligt från hemskt till ett helvetet.. Inte ens hunden ville gå ut och gå i morse han låg och stretade emot i sängen. Det är tidigt och jag har precis ätit frukost två rostemackor med korv och O'boy.

Väntar på att pappa ska komma tillbaka från promenaden med hunden och sen ska vi åka iväg mot jobbet. Igår på vädret så sa de att det skulle regna och åska här idag och om jag ska vara ärlig så skrattade jag gott. Det gjorde mig ingenting att första jobbdagen efter semestern så skulle det vara den första dagen med dåligt väder på länge. Skadeglädje är den sanna glädjen!
Men nu när jag tittar ut så skiner solen så fint och de enda som är spår av det dåliga vädret är några moln vid horrisonten på den annars blåa himmlen.

Jobbet lockar inte kan jag säga...

Med spänning så får vi se om D gjort sitt första inlägg när jag kommer hem!


/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0