T goes ego

Hm, jag står inför valet och kvalet i att välja hur jag ska framföra mitt bidrag till Annas sommartävling. Jag hade först tanke på att inte ens länka till det, för lite ego som man ibland blir så om jag länkar blir det fler som tittar o fler som tittar blir mindre blingbling till mig! Men ah, här har ni länken till Annas sommartävling.



Alla har väl varit inne på Annas blogg? Det hoppas jag verkligen! Hon verkar i alla fall vara en skitcool tjej, kan ju inte veta precis eftersom jag inte känner människan men vad jag vet är att hon driver en grym blogg och hon har även ett företag och har kommit ut med endel kollektioner. Nu när jag skriver om detta så kan jag ju säga att jag nu i dagarna tänkte skriva och berätta om mina planer om mitt företag som kommer starta nu hösten 2008.

Annas blogg tycker jag är mycket trevlig att bara klicka runt på men jag har även hittat modetips där.

Så, denna tävling vad är det som står på spel?




Jo, denna heelt underbara tröja! Som är designad av Anna och är en av många från hennes företag Avanna.


Så, nu bjöd jag på lite reklam i detta inlägg :)


/T

Kommentarer
Postat av: carro

Hejsan! Tänkte bara berätta att jag har en liten utförsäljning i min blogg på en hel del plagg som många varit intresserade utav tidigare.. Nu är ALLT till salu!

*



Kika gärna in och se om något faller Dig i smaken!



*

rosetty.blogg.se

2008-07-29 @ 21:46:30
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: GM

Hoppas du får en bra dag :D

2008-07-30 @ 00:15:35
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0