T's impuls

Ja, jag och mitt stora impulsbehov har gjort det igen!

Jag får ursäkta för en dålig uppdatering och får väl skylla på sjukdom och stress..

Jag har i alla fall gått och köpt mig en moped.. och varit på eu-mopedkörkortutbildning! OCH hunnit med att göra provet som jag klarade med 34 av 35 godkända svar :) mycket stolt över mig själv eftersom jag var den enda som sedan innan inte visste ett smack om mopeder.. så på lördag är det upp till bevis för då är det körning... hmpf.. jag har suttit på en moped två gånger i heeela mitt liv så ja, jag har inte så stora förväntningar på mig själv..


Nu har vi varit på Skänningemarke och inhandlar huvudmassage-saker så jag tänkte få mig en massage av kära D innan vi somnar och sen blir det upp och jobba klockan 6 imorgon..

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0