D's morgonträning

Klockan är nu 08:55 och jag har precis kommit hem från mitt vanliga morgonpass. Jag sitter nu och äter min supergröt (som är så god! :) och ska sedan ut till Tornby med Viktor för att lämna in hans trasiga Ipod.

Min morgon
:

06:00 Vaknar jag efter ytterligare en natt med för lite sömn, 6h.

06:05 Tove går upp.

06:15 Mitt alarm går igång och jag sätter på snooze 5min.

06:30 Efter att ha snoozat 3ggr till flyger jag upp ur sängen för att hinna få i mig en macka innan träningen 07:00.

07:00
Försenad till träningen springer jag runt som en stucken kamel och kan inte förstå var jag har lagt min cykelnyckel!

07:05 Inser att dom ligger i min jackficka som är nerpackad i väskan. Springer smått stressad till cykeln och ger mig iväg.

07:15 Morgon stretch börjar.

08:10 Färdig med morgon stretchen. Splitten kändes lite bättre idag men min vänstra ljumske känns lite konstig. Spagat stretchen var lite stelare idag än igår pga att jag inte stretchade spagat utan bara split igår.

08:55 Äter supergröt och skriver detta inlägg.

Live life dont fear it!

- D

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

jättekul att du vill delta! ser fram emot ditt bidrag vännen! kram!

2008-07-29 @ 12:21:58
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0