D's morgonträning 30/7

Under gårdagens morgon träning så bestämde jag med Yngve att vi skulle börja en halvtimme tidigare idag än vanligt(Klockan 06:30) så vi kunde komma hem lite tidigare. Jag har också sagt i att jag måste sova mer än 5-6h som det har blivit de senaste dagarna. Så inatt sov jag från 23:00 - 05:38. Sedan låg jag i en lättare koma fram tills kl 06:00 då mitt alarm ringer. Så inatt ska jag försöka somna runt 22:00 (för att få lite mer sömn), vi får se imorgon om jag lyckades. :)

06:00 Mitt alarm väcker mig ur min ljuva koma och jag sätter på snooze.

06:05 Alarmet ringer igen och jag kliver upp från sängen.

06:10 Jag äter en macka med leverpastej och dricker ett glas Brämhults morgon juice.

06:30 Återigen försenad till morgon träningen vaggar jag nerför trapphusets trappsteg till källaren för att hämta min cykel.

06:45 Då anländer jag till klubben och morgon stretchen börjar.

08:10 Färdig med morgon stretchen och det blev även fighting träning idag med Mattias så är helt slut på energi och jätte hungrig!

08:30 Hemma igen och börjar med att diska gårdagens disk sedan lagar jag min Supergröt.

09:10 Nu har jag diskat och ätit färdigt min gröt. Nu väntar ett Naruto avsnitt på datorn sedan ska jag klippa mig kl 09:45.

Det var hur min morgon har börjat, berätta gärna om din morgon.

Live life dont fear it!

 - D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0