D's morgonträning

God förmiddag alla läsare. Denna morgon rullade relativt smärtfritt igenom. Jag klev upp ur sängen 06:15 och var inte alls så trött som jag trodde jag skulle vara.. men men så här såg morgonen ut.

06:01 Alarmet sätter igång och jag vaknar.

06:15 Tove kommer in i rummet och säger till mig att gå upp ur sängen.. och jag kliver upp.

06:35 Har jag hämtat upp Eric för att cykla ner till klubben.

06:50 Anländer vi till klubben och morgon träningen börjar.

08:15 Morgon stretchen är avklarad och jag följer Eric en bit mot hans jobb.

08:40 Eric och jag fastnade vid en korsning med ett väldigt underhållande samtalsämne att tala om så Nu är det dags att rulla mot lägenheten.

09:00 Äter jag min supergröt och ser på ett dubbelavsnitt av Naruto.

- D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0