D's morgonträning

Jag har nu kommit hem från dagens morgon träning. Förutom att vädret är så fruktansvärt nedstämmande så är jag extremt positiv mot dagen. :)

06:00 Dagen börjar med Tove's underbara telefonalarm. Jag somnar om..

06:25 Mitt alarm går igång och jag kliver upp ur sängen.

06:45 Jag kliver ut i en underbar morgon regnskur och sätter mig på en genomblöt cykelsadel.

07:00 Jag anländer till klubben och morgonens träning börjar.

08:20 Träningen är färdig och jag beger mig hem.

09:00 Har kommit hem och äter nu min supergröt samtidigt som jag skriver detta inlägg(och ser på TMNT :) .

Fick precis ett samtal från arbetet där dom sade att jag behövs där nu, så jag får dra mig till jobbet efter frukosten.

- D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0