Dagens 3'Youtube öppnas.

Hej, det här är en helt ny kategori som jag hoppas ni läsare kommer tycka om. Dagens 3'Youtube heter den och namnet beskriver exakt vad kategorin kommer handla om. Varje vardag kommer jag välja ut 3st video klipp från Youtube som jag anser toppar min lista. Jag kommer söka efter 3st helt olika video klipp.

1. Mest underhållande videon.
2. Galnaste videon.
3. Bästa kampsports video.
(4. Det här är en bonus kategori som ibland kommer vara aktiv med te.x  tävling's serier som America's got Talent)

Är det någon kategori Ni känner saknas är det bara att skriva erat förslag till mig så får jag se om jag lägger till den.
Så njut nu av Dagens 3'Youtube som kommer börja postas varje dag från och med idag.

- D

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

det låter bra..man sk lyssna på sin kropp och ta hand om den...vilket en annan kanske är lite dålig på..

2008-08-01 @ 11:26:22
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0