T hemma efter jobbet

Första arbetsdagen avklarad och jag kan inte påstå att själva jobbet var så jobbigt som jag trott. Jobbade tillsammans med Julia, en jobbarkompis idag och dagen rullade på skapligt. Det som var jobbigt var väl att gå upp vid 6:01 och det psykiska igår kväll att om jag inte somnar nu så orkar jag aldrig med morgondagen..

Jag läste här på aftonbladet att det var fler än jag som började jobba idag och att de flesta har svår ångest. Jag antar att det blir hårdare för mig sen när jag börjar skolan men just nu så är det ju pengarna som lockar.

Nu ska jag komma ur arbetskläderna och sedan ut och lägga mig i gräset med hunden.

Senare ikväll kommer D och vi ska lägga ut Veckans träningsschema.

Ha det bra!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0