Rubrikstorka

Trött och dåligt med fantasi ger rubriken.

Morgonen började med att vi försov oss, och ja, hur kan man göra det på en lördag? Jo, jag, Tove skulle nämligen köra moped, andra delen av hennes prov strax utanför stan och det började 11:00. Så när vi vaknade 10:22 så var det väldigt ont om tid.

Jag klarade körningen bra om jag får säga det själv och på måndag ska jag hämta min lilla skönhet :)

Idag så har vi, förutom att jag var uppe i ottan och körde moped, så har vi gått en sväng på stan. Ätit shoppingbuffé och hyrt några filmer. Påvägen hem så våldgästade vi vår krigsskadade vän Victor och såg en film, Härmed förklarar jag er Chuck och Larry. Därefter tog vi oss i spöregn hem och nu så slappar vi lite och samlar krafter för att laga mat till kvällen.

Hoppas ni njuter av helgen!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0