D's morgonträning

Fy*** vad trött jag var i morse! Jag skrev igår att jag skulle försöka lägga mig vid 22:00 för att få 8h sömn. Men lite för mycket Guitar Hero 2 med Viktor på hans Xbox 360 lyckades hålla mig vaken till 23:00(Viktor vann över mig på sista låten med typ 1% marginal ! ) Så jag får hoppas på att Tove är lite trött ikväll också som en själv är så kanske man lyckas slumra in vid 22:30 :)

Denna morgon

??:?? Jag vaknar och undrar vad klockan är, tittar på mobilen(som har dött) vänder mig om och somnar om igen.

06:00 Alarmet går igång och jag känner inte alls för att gå upp idag. Viktor sätter på snooze 8min.

06:08 Alarmet ringer igen och jag gungar mig sakta upp ur sängen och rör mig fram likt en Zombie mot köket för att ta ett glas vatten och en macka.

06:25 Efter att fått i sig en macka hänger jag och även Viktor över diskbänken och förstår inte varför vi är vakna vid denna tid.

06:30 Jag cyklar med trötta ben mot klubben.

06:38 Anländer jag till klubben. Jag låser cykeln vinglar in genom dörren. Yngve hälsar mig godmorgon, därefter går jag in i träningshallen och lägger mig på rygg på golvet och tar en power nap.

06:55 Eric kommer in i träningshallen och får liv i mig. Träningen börjar nu.

08:00 Färdig med morgon stretchingen och det känns ovanligt bra i benen.

08:30 Har lyssnat på ett intressant och lärande tal av Suphu sedan 08:00. Så ska nu bege mig hem.

09:00 Jag har precis bäddat min säng och äter nu frukost.

- D

Live life dont fear it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0